Voor onze opdrachtgever in Gelderland zijn we met spoed op zoek naar een servicedeskmedewerker. Ben jij of ken jij iemand, lees dan snel verder.
Op dit moment is er bij onze opdrachtgever een tijdelijke behoefte aan extra kennis, ervaring en capaciteit voor de ICT-Servicedesk. Er wordt momenteel gewerkt aan de verbetering van procedures en processen van de Service Desk in samenhang met die van de andere teams & afdelingen en de nieuwe externe ICT-dienstverlener. Daarom is de opdrachtgever op zoek naar een tijdelijke, ervaren Medewerker ICT-servicedesk. Als ICT-servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor gemeentemedewerkers op het gebied van ICT. Je fungeert als het visitekaartje van de I&A-dienstverlening en biedt eerstelijns ondersteuning met een klantgerichte en sensitieve benadering. Van het beheren van ICT-meldingen en het oplossen van storingen tot het uitreiken van werkplekapparatuur en mobiele telefoons jij draait er je hand niet voor om. Je registreert en beheert meldingen zorgvuldig in TOPdesk, draagt bij aan voorraadbeheer en faciliteert het onderhoud van werkplekken en mobiele apparaten op diverse locaties. Door incidenten goed vast te leggen en grondoorzaken te onderzoeken, lever je een waardevolle bijdrage aan probleemmanagement. Bij complexe vraagstukken zorg je voor een efficiënte overdracht naar de juiste ICT-specialist of leverancier, uiteraard nauwkeurig gedocumenteerd. Daarnaast informeer je gebruikers over beschikbare informatie en procedures, stel je instructies op en ondersteun je bij het verbeteren van de digitale dienstverlening. Je onderhoudt intensief contact met leveranciers en bent flexibel inzetbaar, ook in de avonduren of het weekend indien nodig. Samen met je collega’s vorm je ‘het gezicht’ van Team I&A. Jouw proactieve houding, technische kennis en dienstverlenende instelling maken jou onmisbaar in het ondersteunen van een moderne, betrouwbare ICT-omgeving. Jij bent een oplossingsgerichte, stressbestendige en klantvriendelijke collega met uitstekende communicatieve vaardigheden. Nauwkeurigheid en het snel doorgronden van problemen zijn jouw sterke punten. Je aarzelt niet om hulp te vragen aan directe collega’s of specialisten. Je bent leergierig en gedreven om jezelf te blijven ontwikkelen in een dynamische omgeving.
Wat vragen we van jou?
- Je bent 32 uur beschikbaar
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met processen in TOPdesk
- Je hebt aantoonbare werkervaring met de volgende systemen in de afgelopen 3 jaar (active directory, Windows, Microsoft 365, outlook, office en Teams)
- Je bent in het bezit van een ITIL foundation V3 certificering
- Je hebt aantoonbare werkervaring met Citrix en Microsoft Azure
- Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente
- De opdrachtgever zal een VOG vragen
- Je bent op 20 oktober 2025 beschikbaar voor een kennismakingsgesprek, indien je wordt uitgenodigd
- Je kunt minimaal 2 referenties afgeven
Wat bieden wij jou?
- Projectcontract of een arbeidsovereenkomst voor (on)bepaalde tijd
- Salaris tussen €2.500,- en €3.000,- bruto per maand, o.b.v. 40 uur
- Welkomstbonus van €5.000,-
- Maandelijkse bonus die kan oplopen tot 10% per maand
- Een onkostenvergoeding van €100,- netto per maand
- Reiskostenvergoeding, met keuze uit:
- Een mobiliteitsvergoeding van €1.000,- bruto per maand
- Een auto naar keuze, met een leasebudget van €800,- of €1.000,- (ook voor privégebruik)
- 25 vakantiedagen om lekker tot rust te komen
- Een goede pensioenregeling voor later
- Persoonlijk ontwikkelpad, inclusief training en certificering
- Uitdagende opdrachten bij vooruitstrevende klanten
- Hybride werkmogelijkheden
- Begeleiding door betrokken accountmanagers die jou écht kennen
- Opleidingsbudget van €5.000,- per jaar om je kennis te blijven uitbreiden en toegang tot een netwerk van IT-specialisten en kennissessies
- Informele sfeer, leuke teamuitjes en ruimte voor werkplezier